Int.-Auskunft   Tel.-Analyse   Übersetzer    IP-Locator    Whois   ImageShack   TinyURL   Google
Homepage Scambaiter Deutschland Forum Romance-Scambaiter Scambaiter - Deutschland Antispam
Zum Seitenanfang Schritt hoch Schritt runter Zum Seitenende

RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#21 von Dana , 07.02.2010 09:48

Jerry entschuldigt sich bei Miss Tripple X wegen seines Verhaltens. Inzwischen hatte Jerry auch mit ihrem "Vater" telefoniert, der ihn verbal zur Minna gemacht hat.

Zitat
Jerry Greenberg: baby am so sorry about yesterday ok
Jerry Greenberg: i just got pissed off about my daughter ok



Miss Tripple X ist völlig zerknickt.

Zitat
xxx: I'm crying
Jerry Greenberg: am sorry sweete
Jerry Greenberg: was so angry about my daughter she s lyng on bed now..
Jerry Greenberg: i know ur daddy is angry at me...



Jerry kriegt immer schwer die Kurve und verschreibt sich oft. Sein Sohn liegt im Sterben.

Zitat
Jerry Greenberg: i cant feel bad cause right now my son s dying..
Jerry Greenberg: my daughter i mean and i am fraustrated
Jerry Greenberg: saying son instead of daughter.



Jerry ist nach wie vor nicht von den Formularen überzeugt, die sie ihm zugesendet hatte. Auch Miss Tripple X erzählt er, dass jemand gestern Geld aus Berlin erhalten hätte und es gäbe kein entsprechendes Gesetz, dass diese Formulare notwendig wären. Das war auch der Grund, dass er dachte, dass sie ihn zum Narren hält.

Zitat
Jerry Greenberg: i saw someone go to bank yesterday to cash western unon from germany berlin..
Jerry Greenberg: he said there is know stupd law about western union in germany cause its all over the world...
Jerry Greenberg: so i became so confuse and angry cause i belief your just fooling me xxx and its wrong, cause god knows i love you so much...



Eine Entschuldigungs-Email erhielt sie auch noch.

Zitat von Jerry
baby am so sorry about yesterday am just worried about my daughter, cause she is inj the hospital now and knowone can help me, cause the doctor said she need medications ok, i love you and God knows i do love you, stop crying cause know matter what i cant leave you alone ok.. you can call me when you come online so we can chat together ok...or send me your phone number so i can call you aswell..


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#22 von Dana , 08.02.2010 08:34

Mich interessiert nun am meisten, ob Jerry mit der deutschen Frau gesprochen hat und ob sie einverstanden ist, dass Geld zu senden.

Zitat
Dana: did you talk with that woman?
Dana: Does she agree?

Jerry Greenberg: she said she will come online tonight so when she come i will ask her to send it to you...
Dana: okay



Er ist noch nicht dazu gekommen, aber er weiß, sie wird zustimmen. Deshalb braucht er meine Informationen. Er hofft, es sind nicht meine richtigen Infos, damit sie nicht nach mir suchen kann.

Zitat
Jerry Greenberg: but i know she will accept to send it to you
Jerry Greenberg: so i will need to have your information..
Jerry Greenberg: hope its not right information so she doesnt search for you



Wo er Recht hat, hat er Recht. Ich habe keine Lust darauf, dass eines Tages die Polizei bei mir an die Tür klopft. Ich soll ihm eine Adresse geben, die aber nicht meine richtige Adresse ist.

Zitat
Dana: hmmm...how can we do it? I dont wanna have the police in my house
Jerry Greenberg: you wont
Jerry Greenberg: do you have any address where you can get it from?
Jerry Greenberg: without your house address..
Dana: oh...you mean that she could send me the money by letter?



Jerry meint, Miss Tripple X wird das Geld per WU senden, aber ich soll ihm eine Fake-Adresse und Fake-Namen nennen. Leider muss ich ihm sagen, dass man sich hier in Deutschland ausweisen muss, wenn man Geld empfängt...das geht also nicht so einfach. Da muss er sich was anderes ausdenken.

Zitat
Jerry Greenberg: she will send it to you by western union but give me a fake address and name so if she send it you can get the money and share it..
Dana: here in germany you have to show your passport to pick up the money at wu
Jerry Greenberg: yes..
Dana: So I cannot pick it up...
Dana: without that they know my real name



Jerry will ihr erzählen, dass ich seine Schwester bin und dann will er erst mal hören, was sie dazu sagt.

Zitat
Jerry Greenberg: i will tell her your my sister
Jerry Greenberg: so we will hear what she says first before i give her any information
Dana: okay



Jerry braucht meine Infos. Er glaubt, er bekommt 1000 Euro von Miss Tripple X. Ich werde 300 Euro behalten und ihm die restlichen 700 senden.

Zitat
Jerry Greenberg: can you give me the information so if she says yes i can give then when you come online at night i can give u to pick it up
Jerry Greenberg: even if you will send it to me, it will be by tuesday ok
Dana: okay.....
Jerry Greenberg: i think its 1000 euros
Dana: wow
Jerry Greenberg: so you will take 300 ok



Wir können viel Geld miteinander machen. Wir alle haben Rechnungen, die bezahlt werden müssen und dies ist ein Spiel, bei dem nur die Klugen bekommen, was sie brauchen. Jerry ist ein richtiger Klugscheißer.

Zitat
Jerry Greenberg: we can make lots of money together... cause we all need bills to pay for and this is a game only the wise one gets what they need,....
Dana: my information: Dana xxxx, 5. Boje rechts, 20095 Hamburg-Hafen



Jerry hat irgendwie ein Problem damit, dass ich in Hamburg bin. Keine Ahnung, warum.

Zitat
Jerry Greenberg: oh is hamburg your state..
Dana: yeah
Jerry Greenberg: how will i arrange it...
Dana: what do you mean?
Jerry Greenberg: i mean how do i arrange your address..



Nun sind wir wirklich beste Freunde. Jerry will nur für seine Familie sorgen und raus aus Nigeria. (Das wollen sie übrigends alle, egal ob Scammer oder nicht.) Außerhalb von Nigeria kann er richtig arbeiten. Wenn ich es richtig verstehe, hatte er mal einen guten Job im Hafen. Und seine Familie weiß nicht, dass er scammt. Er entschuldigt sich, dass er mir über den Weg gelaufen ist, aber er hätte keine andere Möglichkeit, seine Familie zu ernähren. (So erhascht man Mitleid pur. Es gibt genügend Beispiele, bei denen Frauen mit dieser Mitleidsmasche eingewickelt wurden und gemeinsame Sache mit ihrem Scammer gemacht haben.)

Zitat
Jerry Greenberg: we are much more best friend now ..
Jerry Greenberg: i just want to take care of my families and also travel out here..
Dana: yes...
Jerry Greenberg: cause if i can travel outside my country i will be able to work with my strenght
Jerry Greenberg: i was working at the port aiuthority here until the government chased everyone away
Jerry Greenberg: and i am staying in flat where i need to pay for my rent and feed my mom,dad and also brothers and sister
Jerry Greenberg: which i dont let them know what am doing..
Jerry Greenberg: am so sorry i came accross you dana
Jerry Greenberg: i dont wish to do such job but i have know other option then to hussle and feed my parents if not they will die of hunger
Dana: yes...I understand



Jerry ist übrigends 27 Jahre alt. Ich habe ihn nach seiner Freundin gefragt. Aber er meint, die Mädels heutzutage wären nur hinter Geld hinterher...

Zitat
Jerry Greenberg: am 27
Dana: but I am sure you have a gf
Jerry Greenberg: you know girls or now adays
Jerry Greenberg: are after money...
Jerry Greenberg: i dont have any cause i dont go out much like that
Jerry Greenberg: i stay indoor all time lol
Jerry Greenberg: when you say hi, they think you want to fxxx them and pay money so what u hear next is how much you wanna pay lol



Nun ja, dann kamen wir noch ins Gespräch über den Nigerianer, der im Flugzeug versucht hatte, eine Bombe hochgehen zu lassen. Ich weiß nicht, woher Jerry seine bekloppten Informationen herbekommt. Er sagt, seitdem dieser Nigerianer Nigeria verlassen hatte, hätte sich dieser Straßengangs in den USA angeschlossen. Jeder hasse den Bombenleger in Nigeria und wenn er zurückkommen würde, dann würde man ihn killen. In Nigeria hätte man Angst vor den USA. Der Flughafen in Lagos sei nun total gesichert von der USA.

Zitat
Jerry Greenberg: did you hear about that bastard nigeria trying to bomb usa
Dana: yes, I heard about it.....absolutly silly
Jerry Greenberg: hes so stupid cause nigerian never had such in life. since he left nigeria he joined bad gangs in the USA
Dana: bad gangs in the usa?
Jerry Greenberg: yes
Jerry Greenberg: u know all this street boyz
Jerry Greenberg: everybody hate him in nigeria
Jerry Greenberg: if they catch him
Jerry Greenberg: i am sorry they will kill him so he better not come back home
Jerry Greenberg: nigerians are afraid of usa not to come blow us away lol
Jerry Greenberg: he wont try an inch coming back
Dana: nigeria has already a bad reputation because of scam
Jerry Greenberg: lol
Jerry Greenberg: so now he done this one again
Jerry Greenberg: makes it worst now there is perfect security from usa at the airport here.
Jerry Greenberg: so before anyone travel they check you out before getting on plane lol
Dana: I see



Dann geht es weiter mit Scam-Thema. Er fragt mich, ob ich weiß, wie sein Script weitergegangen wäre, wenn ich die 700 Euro bezahlt hätte. Ich bin mir sicher, dass seine imaginäre Tochter sterben würde. Er erzählt aber, er hätte mir eine 17.500 Euro hohe Rechnung präsentiert und mir erzählt, dass sein Bauunternehmer das Geld haben will, bevor er das Land verläßt um mich besuchen zu kommen.

Zitat
Jerry Greenberg: you know what i ws planing for you before
Jerry Greenberg: that if you had given me the 700
Dana: oh...I am sure your daughter will die
Jerry Greenberg: by nextweek will bring 17,500 euros bill to you by telling you that my contractors want there money before i leave there country and i am coming over to meet
Jerry Greenberg: you
Dana: 17,500 Euros *lol*
Jerry Greenberg: so you will think since am coming well you can loan me or some from the money and you will get it back lol



Mich interessiert, ob er schon mal so viel Geld abgeschöpft hat. Er meint, er hätte aus USA-Jobs schon viel bekommen, allerdings nicht aus Deutschland (Mich macht das kirre, dass die das tatsächlich als Job betrachten).

Zitat
Dana: have you ever got much money out of this?
Dana: I know some scammers chop much money

Jerry Greenberg: of usa jobs i have but not german



Das ist sein erster deutscher Scam und er hat gehört, dass viele Leute richtig Geld damit machen, weil deutsche Frauen sich innerhalb von 2 Tagen verlieben.

Zitat
Jerry Greenberg: this is my first time german job and i have heard lots of people chop money from germany women cause they love immediately in 2 days time
Jerry Greenberg: lol


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#23 von Dana , 09.02.2010 20:04

Es tut mir leid, dass hier die Chats immer länger werden, aber ich versuche sie so gut wie möglich zu kommentieren.

25.01.2010

Jerry ist im Chat mit Miss Tripple X. Er hat heute mit seinem Co-Worker gesprochen und hat ihm gesagt, er möge seine Frau fragen, ob Miss Tripple X das Geld nicht zu ihr senden kann. Die Frau war einverstanden und sie würde das Geld dann zu Jerry senden. Miss Tripple X fragt aber, warum sie das Geld an wildfremde Menschen senden soll?

Zitat
Jerry Greenberg: I talked to my co-worker to call his wife who sent money yesterday to her husband and she said you can send to her
Jerry: and she will send it to me
xxx: why should I send to unknown people money?



Die Frau ist nicht fremd. Sie lebt in Deutschland und ihr Mann arbeitet mit Jerry zusammen. Miss Tripple X sträubt sich. Sie erwidert, dass die deutsche Frau doch auch die Formulare ausfüllen muss.

Zitat
Jerry Greenberg: She's in Germany not unknown since you can't send it to me directly she will and she has agreed
Jerry Greenberg: her husband is working here with me remember
xxx: I do not know all people from germany
xxx: what is the reason that I should send the money to her?
Jerry Greenberg: Her husband to her and she said she will assist me because its easy for sending to her husband
xxx: but she has to fill the forms to I think if she will send it to her husband
Jerry Greenberg: She said she did not fill any form



Die Ehefrau hätte gesagt, dass sie kein Formular ausfüllen musste....(das hat sie so bestimmt nicht gesagt). Miss Tripple X soll einfach zu Western Union gehen und das Geld and die deutsche Frau senden. Sie lebt in Hamburg und sie ist diejenige, die gestern Geld zu ihrem Ehemann gesendet hätte.

Zitat
Jerry Greenberg: just go straight to a western union office or location and send it
xxx: and who is that woman
Jerry Greenberg: my co-worker's wife
Jerry Greenberg: she's in Hamburg
xxx: I do not know your co workers wife...she is unknown to me
Jerry Greenberg: She's the one that sent money to her husband yesterday



Miss Tripple X möchte wissen, wo die Frau in Hamburg wohnt und ist aufgebracht. Sie will kein Geld an fremde Menschen senden.

Zitat
xxx: and where in Hamburg?
xxx: I can not send much money to unknown people...are you crazy now sweetheart?



Nun ist Jerry wieder auf 180. Er wisse nun, dass sie ihn an der Nase rumführt.

Zitat
Jerry Greenberg: now i know ur playing me
Jerry Greenberg: whats ur problen xxx. how much is it ur fooling me with..
xxx: I'm afraid that you not get the money
Jerry Greenberg: I will get it
Jerry Greenberg: her husband is working for me
Jerry Greenberg: he's one of my local worker
xxx: I'm not really sure about that
Jerry Greenberg: so dont worry about that



Miss Tripple X möchte mit dem Co-Worker sprechen. Jerry rückt auch sofort mit der Telefonnummer raus.

Zitat
xxx: can I speak to him ?
Jerry Greenberg: i'll give his number now call him
Jerry Greenberg: +2348021003464...his co workers phone number
Jerry Greenberg: call him now



Sie nimmt an, dass der Mann Deutscher ist und auch deutsch spricht, da er mit einer deutschen Frau verheiratet ist. Dem ist aber nicht so.

Zitat
xxx: and he can speak german I think
Jerry Greenberg: no
Jerry Greenberg: he speaks English
xxx: I think he is from germany
Jerry Greenberg: got married to a german woman
Jerry Greenberg: who speaks english also
xxx: and then he can not speak german?



Oh, der Name der Frau ist Dana und sie ist vom Hamburger Hafen.

Zitat
Jerry Greenberg: his wife's name is Dana xxxxx
Jerry Greenberg: She's from Hamburg-Hafen
xxx: Hamburg is a big city
Jerry Greenberg: it does'nt just send it and she will get it or do you want her full address
xxx: it's a bit odd to me that he can not speak german
Jerry Greenberg: How much is the money that is making you ask all this question?



Es wird noch eine ganze Weile hin und her diskutiert. Dann rückt er mit Dana's Adresse raus.

Zitat
xxx: what is her adress?
Jerry Greenberg: name: Dana xxxx
address: 5. Boje rechts, 20095 Hamburg-Hafen



Dann fragt sie nach dem Namen des Co-Workers und wundert sich, dass Dana und ihr Mann verschiedene Nachnamen haben. Jerry geht langsam der Hut hoch.

Zitat
xxx: what is his name?
Jerry Greenberg: John
xxx: and last name?
Jerry Greenberg: Belstner
xxx: and why he has a different last name as his wife?
Jerry Greenberg: Why all this question and what has that got to do with you sending money?
Jerry Greenberg: will i be going into his personal issues?



Und hier kann man sich das Gespräch zwischen Miss Tripple X und Dana's Ehemann runterladen und anhören: http://www.4shared.com/file/206499285/c9...20100125Mo.html


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#24 von Dana , 10.02.2010 19:23

Jerry erwartet von Miss Tripple X die WU-Informationen, damit er mir diese geben kann.

Zitat
Jerry Greenberg: i am waiten for the woman to come online so i can have the information from here of western union and give you ok
Dana: yes...okay



Sie hatte einen Freund von Jerry angerufen und ihn gefragt, ob ich seine Frau wäre und er hatte ja gesagt. Miss Tripple X hätte ihm erzählt, dass sie mir das Geld senden wird.

Zitat
Jerry Greenberg: she called a friend of mine asking if your hes wife and he said yes
Jerry Greenberg: so she said she will send the money to you ok



So bin ich also zu einem Ehemann gekommen. Ich hoffe doch, dass er einigermaßen passable aussieht.

Zitat
Dana: lol* how do my husband look like?
Jerry Greenberg: cool and gentle black boy.. but she didnt see hes face
Jerry Greenberg: i will show u ur husband when he comes inside lol before u leave to bed..



Jerry hat noch weiteren Scams laufen in den USA. Und er möchte, dass ich seine Mutter spiele. Ich soll in den USA anrufen und ich würde dann das Geld aus den USA geschickt bekommen und ich bekomme Prozente.... (Wie komme ich denn aus der Nummer raus, ohne das er was merkt?) Ich will erst mal sehen, wie diese Sache mit Miss Tripple X läuft, dann werde ich mich entscheiden.

Zitat
Jerry Greenberg: Dana will you be able to always call as my mom to my convo in USA then they will a;lways send you money from usa, we have percentages"?
Dana: We will see how this work, Jerry....and then I will decide
Jerry Greenberg: ok
Jerry Greenberg: its easy and cool money to go on it..
Jerry Greenberg: they are not wise as you at all



Er will den Frauen aus den Staaten erzählen, dass er in UK ist, weil er eine UK-Telefonnummer zur Verfügung hat. Ich sei seine Mutter, bin in Deutschland zuhause und versorge seine Tochter. Er weiß, wie er ihre Kopfe gewinnen kann...oder verdrehen kann.

Zitat
Jerry Greenberg: i will tell them i am in uk cause i have a uk number for work but your my mom and ur at home in germany cause your take care of my daughter...
Jerry Greenberg: i know how to wine there heads lol



So ganz einverstanden bin ich nicht damit. Deutschland ist nicht Nigeria. Und hier kommt man nicht einfach davon, indem man Bestechungsgeld zahlt.

Zitat
Dana: but this is not nigeria this is germany....could not come out of mess with bribes
Jerry Greenberg: oh you mean if they catch you?
Dana: jepp



Auch dafür hat Jerry eine Lösung. Er macht den Vorschlag, dass die Opfer ihm das Geld senden und er will mir dann meinen Anteil geben.

Zitat
Jerry Greenberg: we will do it like this
Jerry Greenberg: they will be sending me money here and i will be sending u myself ur share. from western union
Jerry Greenberg: ur share
Dana: ahh...I understand...



Allerdings soll ich nie vergessen, meine Telefonnummer zu verbergen...

Zitat
Jerry Greenberg: once they hear ur voice and u say ur my mom, that u stay at my house and taken care of my kid
Jerry Greenberg: they will be happy my mom like them but u always hide number... when calling them lol
Jerry Greenberg: so they dont see ur number'ok


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#25 von Dana , 11.02.2010 19:53

26.01.10

Jerry wartet ungeduldig auf Miss Tripple X. Als die beiden sich endlich im Chat treffen, muss er natürlich fragen, ob sie das Geld gesendet hat. Miss Tripple X hat aber statt dessen einen Brief an mich geschrieben.

Zitat
Jerry Greenberg: did you send the money cause the woman called me and ask if you have the information so she can have it before she sleep
Jerry Greenberg: so i told her am waiten for you
xxx: I have written a letter to her today
Jerry Greenberg: to whop
xxx: to the woman in Hamburg
Jerry Greenberg: about what



Sie hat in dem Brief geschrieben, dass sie das Geld senden will und noch einige Details haben möchte. Jerry dreht schon wieder am Rad.

Zitat
xxx: I have written that I want to send moneyto her and I need some details
Jerry Greenberg: details about what
Jerry Greenberg: i gave you the detail of her to send the money i think i wi;ll go crazy and sad now



Miss Tripple X benötigt meine Bankinformationen, damit sie das Geld senden kann. Jerry zweifelt wieder sehr an ihr....

Zitat
xxx: I need her bank account to send money
xxx: where should she know that I send money to her

Jerry Greenberg: i am not saying anything anymore
Jerry Greenberg: you cant fool me ok
xxx: I have only a adress from her...how should I get the money to her
Jerry Greenberg: i told you yesterday and i know your not sending any money cause i gave you the information you needed if you really wanted to help .. now i am not wasting my head asking for anything anymore cause i know your not helping anything..



Wie soll sie bitte schön das Geld senden, wenn sie nur meine Adresse hat? Sie kann doch soviel Geld nicht in einem Brief versenden.

Zitat
xxx: tell me how should I get the money to her...I have only a adress
Jerry Greenberg: i gave u her name
xxx: I can not do so much money in a letter
Jerry Greenberg: and also her address which you will send the money too
xxx: with a letter?



Jerry hatte eigentlich gedacht, dass sie das Geld per Western Union sendet und versucht, ironisch zu werden. Er fragt, ob es denn schon ein Gesetz gibt, das WU-Transfer innerhalb von Deutschland regelt.

Zitat
Jerry Greenberg: not any letter its western union
Jerry Greenberg: or is western union new law to send money to someone in germany again
Jerry Greenberg: i am not crazy and i think its last time i will talk to you if you dont send the money..



Jerry ist höchst erregt und schimpft wie ein Rohrspatz. Er habe keine Zeit mehr für so einen Unsinn. Er wisse, sie würde kein Geld senden. Sie wolle nur ihm nur seine Zeit stehlen. Und er sei nicht hinter ihrem Geld her.

Zitat
xxx: and where she did know that I send money to her?
xxx: it seems now to me you only need my money not me

Jerry Greenberg: i dont have time anymore for shitty words
Jerry Greenberg: i know your not sending any shit money
Jerry Greenberg: your just here wasting my time.
Jerry Greenberg: i am not after ur money and put this on mind you dont habe my money cause i am not a poor man if not for the condition of my kids
Jerry Greenberg: who will ever ask you for help



Danach folgt ein Telefongespräch zwischen einer verärgerten Miss Tripple X und einem ziemlich frustrierten Jerry: http://www.4shared.com/file/207334633/c7...125Mon2325.html

Dann geht es weiter im Chat. Jerry will wissen, warum man kein Geld in Deutschland per WU senden kann und warum sie es nicht in einen Umschlag als Brief versenden kann. Aber das ist ihr zu unsicher.

Zitat
Jerry Greenberg: why cant u send money western union into germany
xxx: because that is stupid
Jerry Greenberg: why
Jerry Greenberg: they do it in usa
xxx: we are not US
Jerry Greenberg: why cant you even put in envelop
Jerry Greenberg: like letter
xxx: envelop?
Jerry Greenberg: you can put the money in envelop and send it like you sent her letter today
xxx: I can not send so much money with a letter
Jerry Greenberg: why
Jerry Greenberg: is it not to be send from a courier
xxx: that is much money
Jerry Greenberg: how did you send the letter
xxx: post
Jerry Greenberg: so do ity like that
xxx: not save this way
xxx: on wednesday she will get the letter I think



Jerry verliert die Nerven.

Zitat
Jerry Greenberg: i dont need the money anymore xxxx i am full of shit
Jerry Greenberg: i never faced such in my life all because of some 1000 euros i am going through this shit problems
xxx: if she will email me so you will get the money wednesday
Jerry Greenberg: mail you what
xxx: her bank details...I want to get her bank details with a email
xxx: so she can send you the money

Jerry Greenberg: get ur money and leave me
Jerry Greenberg: io dont need your money neither all this shit your telling me
Jerry Greenberg: if you want to send me money
xxx: I do not understand why you are so angry with me
Jerry Greenberg: go to your bank and withdraw the money and go another place of bank to send it
Jerry Greenberg: i see people collecting money here from postbanks so i wonder why your ownj is different
xxx: I want to send the money on a save way
Jerry Greenberg: hat sasafrassing save way
Jerry Greenberg: i dont need your protection cause u lying


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#26 von Dana , 12.02.2010 20:08

Jerry und ich haben im Moment verschiedene Online-Zeiten, so dass wir uns nicht im Chat treffen. Dafür bekomme ich eine Email. Er schreibt mir, dass Miss Tripple X ihm erzählt hat, dass man innerhalb von Deutschland kein Geld versendet, sondern nur an ein Konto. Er fragt mich, ob dies eine Lüge ist und auch, ob es einen anderen Weg gibt, um das Geld auf den Weg zu bringen.

Zitat von Jerry
Sweetheart lol, you know what she told when she came online yesterday? she said in germany that you dont send money through western union to anyone in germany , that it can only e send y account so i told her to go away .. i just want to ask you is it a lia, she said she sent a letter to you at home so you will get a letter dont be suprise when it comes in, is there any other way you know she can send the money to there even if its not allowed to send money western union within germany? how is your son doing and hope you have a wonderful day at work today? have a pleasant day today..



Ich kann nur bestätigen, dass man hier kein Bargeld per WU versendet. Jeder hat ein Bankkonto und alles wird mit Überweisungen abgewickelt. Ich möchte aber meine Bankinformationen nicht rausrücken. Er soll bitte Miss Tripple X fragen, ob sie das Geld in einem Wertbrief senden kann.

Zitat
Hello Sweety,

I have a busy day here but everything ok and my son is doing okay too.

Yes, nobody, really nobody here in germany uses western union to send money within germany. Everybody here has a bankaccount and for payments and transactions we use bank-transfer. But I don't wanna give out my bank informations. So please ask her to send the money with an insured letter. That is safe and okay.

Looking forward to read you again. Have a nice evening.

See ya later

Dana



Fragen über Fragen von Jerry. Er bedankt sich, für die Info und natürlich will er nicht, dass ich meine Bankkontoinformationen rausgebe, damit niemand damit Missbrauch treiben kann - die Welt sei voll von besch.... Afrikanern. Er möchte wissen, mit was für einem Wertbrief sie das Geld senden soll, DHL, UPS, Fedex? Soll sie es in einen Briefumschlag tun und es mit DHL senden? Welcher Kurierdienst ist schnell?

Zitat
Thanks so much Dana for the information you gave me and yes i dont want to have your bank account given to anyone cause who knows if anyone gets inside and withdram your money you know life is full of shit of africans lol, what insured letter do you feel she can do it with? is it with dhl? ups? or fedex and she should put it in an envelop and send it through dhl? any courier that can be fast? but tell me dana do you know how to send money through western union or moneygram incase she sends it through insured letter to you like you said?


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#27 von Frankie ( gelöscht ) , 13.02.2010 00:02

Schön!! Ich wusste gar nicht, dass du ihn immer noch an der Angel hast. Und in so einer schönen kommentierten aufgearbeiteten Form ist es fast so wie es in einem Buch zu lesen.


Frankie

RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#28 von Dana , 13.02.2010 13:51

Vielen Dank Frankie.

27.01.2010

Ich erkläre Jerry nochmal, dass es das Beste ist, das Geld als Wertbrief mit der normalen Post zu senden. Jerry hatte doch geschrieben, ich sollte nicht meine echten Daten rausrücken, also ist die Adresse nicht bewohnt. Per Kurier das Geld senden geht nicht, weil der Kurier eine Unterschrift von mir haben will. An der angegebenen Adresse ist nur ein oller Briefkasten, den ich vereinnahmt habe. Per WU kann ich auch kein Geld annehmen, da ich mich ausweisen muss.

Zitat von Dana
Hello Jerry,

I think the best way is an insured letter with normal post. And she should put it in an envelop and send me. I don't live at that address. It is an old vacancy house. And I have put my name on the postbox. Please not with dhl or another service, cause they need my signatur. Once a day I go to that house and look for letters.

I don't know if it is possible to send money with wu or mgram within germany. I never send money in this way *lol* And I don't wanna get money in this way cause if it is possible then I have to show my passport.

Do you come online today evening? I will wait till 10pm for you.

Best regards
Dana



Dann finden wir uns doch noch im Chat. Jerry fragt mich, ob ich den Brief von Miss Tripple X erhalten habe.

Zitat
Jerry Greenberg: i havent seen her online yet
Jerry Greenberg: did you get any letter she wrote you?
Jerry Greenberg: at home?
Jerry Greenberg: from the woman?



Ja, ich habe den Brief erhalten. Sie fragt darin nach meiner Bankverbindung. Aber leider hat sie weder ihre Telefonnummer noch ihre Adresse oder Email-Adresse in dem Schreiben hinterlassen. So weiß ich nicht, wie ich ihr antworten soll. Jerry will versuchen, sie online abzufangen und mit ihr zu reden.

Zitat
Dana: I got her letter....she asked me for my bankaccount informations
Jerry Greenberg: did you write her back?
Jerry Greenberg: does she have her number on it?
Dana: no. she didn't write her address or phone number or email address....I don't know how to reply it
Jerry Greenberg: oh i see
Jerry Greenberg: you dont know how to write her back on that letter is that what you mean
Dana: yes
Jerry Greenberg: oh i see
Jerry Greenberg: i will wait and see if she comes online



Da Miss Tripple X nicht online kommt, sendet Jerry ihr eine Email.

Zitat von Jerry
how you doing xxx,
i didnt see you online for 2 days now and i wonder why? dana said she got your letter but could write back cause there was know address on the letter, how is your business and how is your day?



Er erwischt mich ziemlich spät in der Nacht nochmal online. Er will, dass ich jemanden aus den USA anrufe. Sie ist sein neues Opfer und er hat ihr erzählt, dass seine Mutter aus der Schweiz stammt, aber jetzt mit seiner Tochter den Urlaub in Deutschland verbringt.

Für so einen Mist habe ich überhaupt keine Zeit und machen mich schnell vom Acker.


Zitat
Jerry Greenberg: i dont know if you can help me call someone
Jerry Greenberg: she is in usa
Dana: hmmm....not at the moment....I have to go now
Dana: see yah

Jerry Greenberg: she is new catch of mine and i told her my mom is from switzerland but right now she is in germany with my daughter on holiday
Jerry Greenberg: oh ok
Jerry Greenberg: tommorrow then ok


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#29 von fridolin , 13.02.2010 14:23

Sie ist sein neues Opfer

Kannst du die e-mail addy bekommen?
Chantal Pryczibinsky würde ihr dann von g-mail eine Warnung zukommen lassen, Du bist dann vollkommen unschuldig.


------
fridolin


 
fridolin
Grand Senior
Beiträge: 4.489
Registriert am: 22.01.2006


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#30 von Dana , 13.02.2010 14:35

Zitat von fridolin
Sie ist sein neues Opfer
Kannst du die e-mail addy bekommen?
Chantal Pryczibinsky würde ihr dann von g-mail eine Warnung zukommen lassen, Du bist dann vollkommen unschuldig.



Danke für das Angebot, Fridolin. Aber das ist schon alles passiert.

Diesmal war der Fettnapf aber nicht meiner. Da ich nicht die besten Erfahrungen mit der Warnung von potentiellen oder bestehenden Opfern habe, hat jemand anderes sich ärgern dürfen. Die Frau aus den USA hat mehrere Scammerwarnungen erhalten, ein Muttersprachler hat sogar versucht, mit ihr telefonischen Kontakt aufzunehmen. Mehr kann man nicht tun. Die Scammerwarnungen hat sie postwendend an Jerry weitergeleitet, obwohl darin ausdrücklich darauf hingewiesen wurde, das nicht zu tun. Sie ist trotz aller Warnungen weiterhin mit ihm in Kontakt.


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#31 von Dana , 14.02.2010 00:27

28.01.2010

Jerry wartet vergeblich auf Miss Tripple X. Daher sendet er ihr eine Email. Er schreibt, ich hätte bestätigt, dass es nicht erlaubt sei, innerhalb von Deutschland per WU Geld zu senden, aber es gibt die Möglichkeit, es per Wertbrief zu verschicken.

Zitat
i didnt see you online and i wonder why? why would you say i dont trust you, she confirmed it that its not allowed to send money within germany to germany ok, so come online and lets chat, she said its possible to send by insured postal service, like post office by putting it in an envelop with letter writen, that you should write a letter and put the money between the note and wrap it then put it in envelop and sill it up close, and take it to post office like you sent her the letter cause she got the letter you wrote ok, so do it that way and come online so we can chat together simone sweetie, you dont need to stay away from me even if we argue online ok cause its normal within 2 partners but not for a man to hit hes wife cause its part of understanding ok... i will never lay my hands on you, how is your dad doing and how is the weather there like? how is business going"?



Er bekommt nur eine sehr knappe Antwort.

Zitat
I'm fine...but I'm disappointed from you...I will come online this evening today.
Thake care

yours
xxx



Derweil versucht Jerry mich zu seinem persönlichen Zirkuspferd zu machen. Ich soll für ihn und seine Freunde auf Cam kommen, weil die ihm nicht glauben: Eine deutsche Frau die in gebrochenem Englisch und in Yoruba schreiben kann.

Der hat sie doch nicht mehr alle!


Zitat
Jerry Greenberg: show me ur cam
Jerry Greenberg: 1 guy wan see if na lai i dey lai say u bi oyinbo
Dana: I don't feel like that now
Jerry Greenberg: just 4 2minutes



Ich habe kein Interesse an seinen Freunden und ich bin kein weißer Zirkuselefant!

Zitat
Dana: why?...I am not interested in your friends
Dana: and I am not a white elephant

Jerry Greenberg: i know
Dana: I am not a sensation
Jerry Greenberg: i told him you talk yoruba and your a white woman 4rm germany he say na lai
Jerry Greenberg: ok no worry.. maybe u know dey good mood 2day abi
Dana: I am not in the best mood today...tell your friend this: your yarnsh no get hole *lol



Nun möchte ich doch etwas mehr über die amerikanische Frau wissen. Er hat sie auf Personal gefunden (was ist das?) und hat ihr erzählt, dass seine Mutter und seine Tochter sich gerade in Deutschland aufhalten.

Zitat
Dana: u told me something about that american woman...who is she?
Jerry Greenberg: she is my new convo
Jerry Greenberg: i just met her on personal and i told her i have a daughter in germany right now with my mom
Jerry Greenberg: that my mom is from switerland where my late dad is from and my mom doesnt speak english speak much



Er heißt Anthony für die Frau und ich soll ihr nur Hi sagen und dass ich seine Mutter sei.

Zitat
Dana: what is your name for her?
Jerry Greenberg: so i just wanted you to say hi and that your my mom and your with shantel my daughter
Jerry Greenberg: my name is anthony..



Heute muss ich ihm alles einzelnd aus der Nase ziehen. Wie ist sein Fake Familienname? Wie ist mein Name? Wie ist ihr Name?

Zitat
Dana: and familyname? I have to know what my familyname is *lol
Jerry Greenberg: is moore
Jerry Greenberg: so you name will be Mary moore.. and your my mom
Jerry Greenberg: if she send me money i willm send you your share ok
Dana: what is her name?
Jerry Greenberg: xxxxx xxxxxxx



Ich hätte so gerne ihre Email-Adresse....bekomme ich aber nicht. Statt dessen textet er mich zu mit Infos, was ich ihr alles erzählen soll...

Zitat
Dana: you know that my spoken english is not good...maybe it is better you give me her email address and I can write her before I call her
Jerry Greenberg: and for you not to speak much english will make the job fine
Jerry Greenberg: and barm cause she go believe more say na switzerland you come from
Jerry Greenberg: you go just say , say na she be patsy your son new catch, say your son tell you about am yesterday when him call you for germany, but sa right now your anthony say him dey go uk for meeting
Jerry Greenberg: say shey i done call her to know if i done reach uk or not..



Dann möchte ich wenigsten wissen, wie seine Email-Adresse für sie lautet....dann kriege ich auch die Info's raus, die ich brauche, damit die Frau gewarnt werden kann.

Zitat
Dana: what is your email address for her?
Jerry Greenberg: my email for her na anthonymoore1965
Jerry Greenberg: at yahoo.com



Ich brauche ein bisschen Zeit....daher sage ich ihm, dass ich sie lieber morgen anrufen möchte.

Zitat
Dana: okay, Jerry....can I call her tomorrow?
Jerry Greenberg: yes
Jerry Greenberg: i will give you her number when we talk tommorrow so i can talk to her this night and tell her more words that my mom would cal her tommorrow from germany cause she wan know if i don meet somebody truely



Daraufhin ist die Frau gewarnt worden. Jerry hat das aber nicht in direktem Zusammenhang mit mir gesehen, da er mir ja ihre Email-Adresse und Telefonnummer noch nicht gegeben hat.


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#32 von Ghost from Germany ( gelöscht ) , 14.02.2010 01:06

Zitat
Er hat sie auf Personal gefunden (was ist das?)



gemeint ist Yahoo Personal,das ist eine Daitingseite. Läuft über Yahoo.....voll von Scammer wie match.com, Tagged, My Space, facebook...etc.
Dana Dein Post ist richtig gut...


Ghost from Germany
zuletzt bearbeitet 14.02.2010 01:20 | Top

RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#33 von Dana , 14.02.2010 19:50

Danke, Ghost from Germany (Miss Tripple X).

30.01.2010

Chat zwischen Miss Tripple X und Jerry. Jerry's Tochter geht es sehr schlecht. Sie muss operiert werden.

Zitat
xxx: how are you doing?
Jerry Greenberg: not good xxx
Jerry Greenberg: everything and shantel is been charged to have an operation
xxx: oh my god...why?
Jerry Greenberg: you know xxx
xxx: you have not told me
Jerry Greenberg: you know she was sick and due to her stomach pain and also didnt eat
Jerry Greenberg: for several days now



Sie muss operiert werden, aber Jerry hat kein Geld für die Operation. Miss Tripple X empfiehlt ihm wieder, seine Reiseversicherung zu nutzen und zum Konsulat zu gehen. Aber Jerry will nicht. Seine Tochter ist im Krankenhaus.

Zitat
Jerry Greenberg: she needs to have an operation which i dont need to have any money with me here
xxx: take your travel insurance...it will help you
xxx: go to the embassy immediately

Jerry Greenberg: i have told you this before xxx
Jerry Greenberg: nothing to do with embassy
xxx: I can not believe that someone could been so stupid...to get a travel insurance before he want to travel
Jerry Greenberg: she is at hospital



Jerry hakt nochmal nach, ob sie verstanden hat, dass sie mir das Geld in einem Umschlag zusenden soll. Aber Miss Tripple X hat noch nie Geld in einem Brief verschickt. Sie will meine Email-Adresse haben, damit sie mich nach meiner Bankverbindung fragen kann.

Zitat
Jerry Greenberg: yes and what dana said
xxx: to putt the money in a envelop?
Jerry Greenberg: yes
Jerry Greenberg: an send it by post oiff like you sent the leter and insure the envelop
xxx: I could send it to her bank account...give her my emailadress...I have forgotten to send her....so she can give me her bank datas
xxx: I have never send money in a envelop insure or not

Jerry Greenberg: she cant give you he bank account...



Jerry ist wieder grätzig.

Zitat
Jerry Greenberg: listen xxx
Jerry Greenberg: bye since you cant help me ok
Jerry Greenberg: call me on phone
xxx: I never told that
Jerry Greenberg: call me on phone now


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#34 von Dana , 15.02.2010 21:31

Jerry möchte, dass ich ihn Sunday nenne....Sunday sei sein richtiger Name.

Zitat
Jerry Greenberg: call me sunday
Jerry Greenberg: not jerry lol
Jerry Greenberg: thats my name.. sunday
Dana: okay...Sunday...
Jerry Greenberg: but for my convos i call my self anthony and jerry



Ihm geht es nicht gut. Er ist pleite und hat kein Geld mehr um seine Internet-Verbindung zu bezahlen. Er hat sich eine Verbindung geborgt (wie geht das?), damit er weitermachen kann.

Zitat
Jerry Greenberg: cause i am broke and dont have money to pay my connections thats why i have being trying to get that woman send that money
Jerry Greenberg: so i can subscribe and now i had to borrow connection to see if she will come online today and hear her out again



Miss Tripple X hat ihn ziemlich geärgert, er fühlt sich bespielt von ihr.

Zitat
Jerry Greenberg: she said something that makes me nut yesterday
Jerry Greenberg: saying about you should give her details so she can send money and i get angry and ask her to go away cause i feel she is only playing my head
Dana: hmmm...really....what did she say?
Jerry Greenberg: and she has know money to send or something



Er möchte, dass ich die amerikanische Frau anrufe. Ich soll ihr nach wie vor erzählen, dass ich die Mutter sei, die mit ihrer Enkelin in Deutschland Urlaub macht. (Mein Gott, fühle ich mich alt heute).

Zitat
Jerry Greenberg: +1870xxxxxxx
Jerry Greenberg: her name is xxxx xxxx
Jerry Greenberg: my name is anthony moore and your own name is mary moore my moore
Jerry Greenberg: and your in germany right now with my daughter , that you just want to know if truely i met someone and hope she will take care of me ..



Wenn ich ihr das am Telefon erzählt habe, dann soll ich das Gespräch unterbrechen. Jerry möchte nicht, dass ich mich in Gespräche verwickeln lasse.

Zitat
Jerry Greenberg: once she said yes, then discharge her that you have to go get some food for my daughter... ok
Jerry Greenberg: and cut the phone, she will tell me when i chat with her
Jerry Greenberg: that i am leaving to africa tommorrow for my contract ok
Jerry Greenberg: dont talk much and cut ok.. so she doesnt ask much with you ok...



Natürlich habe ich in Wirklichkeit nie versucht, die Frau anzurufen. Jerry erzähle ich, dass niemand abnimmt.

Zitat
Dana: it is ringing....but she doesn't pick up
Dana: then maybe she is not at home
Dana: i will try it later again...ok?



Jerry scheint die Dame aber im Chat zu haben und erzählt ihr, dass ich sie jetzt anrufe.

Zitat
Jerry Greenberg: i told her now u calling
Dana: oh...do you chat with her?
Jerry Greenberg: i am talking to her also
Jerry Greenberg: yes
Jerry Greenberg: i told her my mom is calling and she is not picking
Dana: yes
Jerry Greenberg: so call now



Aber die Frau nimmt immer noch nicht ab. Vielleicht spielt sie nur mit ihm und hält ihm zum Narren?

Zitat
Dana: sorry...again she doesn't pick up.....maybe she is playing you...
Jerry Greenberg: what number did you call
Dana: the number you gave me
Jerry Greenberg: ok
Jerry Greenberg: here it is again



Nun ist die Nummer gar nicht mehr erreichbar.

Zitat
Dana: now it says that the phone is not avaible....
Dana: damn



Die Unterhaltung zieht sich weiter hin. Wir diskutieren darüber, wie man eine Nummer ins Ausland wählt. Jerry gibt mir noch eine weitere Telefonnummer, aber leider bricht meine Internet-Verbindung zusammen, da ein sehr böser Schneesturm über meinem Haus tobt.


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#35 von Dana , 16.02.2010 21:46

01.02.2010

Diesen Chat zwischen Jerry und Miss Tripple X habe ich auszugsweise übersetzt.

Zitat
Jerry Greenberg: Warum?
Jerry Greenberg: Warum behandeltst Du mich so?
xxx: Ich wollte das nicht.
Jerry Greenberg: Warum hast Du Shantel sterben lassen?
Jerry Greenberg: Komm her, damit ich Dir dafür danken kann, dass Du mein Baby hast sterben lassen.
Jerry Greenberg: Ich würdige das sehr.
xxx: Du hast mir erzählt, sie ist im Krankenhaus...haben die sich nicht um sie gekümmert?
Jerry Greenberg: Sie ist tot. Danke.
xxx: Ich kann das nicht glauben!
Jerry Greenberg: Ihr Blut wird für immer denjenigen quälen, der dies in der Hand hatte.
Jerry Greenberg: Ich schätze es sehr, dass Du sie umgebracht hast, nur wegen etwas Scheiß-Geld.
Jerry Greenberg: Du hast uns getäuscht
Jerry Greenberg: Cristin hat geweint.
xxx: Ich habe sie nicht umgebracht.
xxx: christin?

Jerry Greenberg: kümmer dich um dich selbst.
Jerry Greenberg: warum fragst Du nach cristin?
xxx: Wer ist christin?
Jerry Greenberg: Meine kleine Tochter weint
Jerry Greenberg: Weil ihre Schwester gestern gestorben
Jerry Greenberg: Ich bin hergekommen um dir zu erzählen, dass sie nun tot ist. Bist Du jetzt glücklich?
Jerry Greenberg: weil ich weiß, ihr Blut wird sich auf jeden verteilen, der ihren Tod verursacht hat.
xxx: Du hast mir erzählt, du hast nur Shantel....du hast mir niemals vorher von Christin erzählt.
Jerry Greenberg: bye
xxx: Was bist Du für ein Vater, der seine Kinder nach Afrika schleppt und nicht für sie sorgen kann?
Jerry Greenberg: Ich brauche niemanden in meinem Leben, weil Du meiner Liebe nicht wert bist.

xxx: Ich wollte Dir helfen.
Jerry Greenberg: geh zur Hölle
Jerry Greenberg: Du betrügst Dich selbst und nicht mich.

Jerry Greenberg: geh weg
Jerry Greenberg: Betrüger
Jerry Greenberg: Mörder
Jerry Greenberg: hast meine Tochter umgebracht und erzählst hier nur Mist
Jerry Greenberg: das alles nur, weil ich gefragt hab, ob Du mir ein bisschen Geld leihst.
xxx: Mörder? Wegen Dir ist Shantel gestorben



Und so weiter.... Schade, das ist das Ende einer wundervollen, sich neckenden Liebesbeziehung.


----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008

zuletzt bearbeitet 16.02.2010 | Top

RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#36 von Dana , 17.02.2010 20:31

Echt Klasse! Jerry gibt zu, dass Miss Tripple X ihm ordentlich Pfeffer gegeben hat *grinsi* Er schreibt so ein Kauderwelsch, dass ich das nicht so recht verstehe. Er hat allerdings die Hoffnung aufgegeben, von ihr Geld zu bekommen.

Zitat
Jerry Greenberg: dat woman show me pepper oooooooooooo
Dana: lol* really? tell me pls
Jerry Greenberg: how she go tell me say western union gree am and also for am to send money for envelop same way wey she send u letter come be prob for am also
Jerry Greenberg: i don have hope before for dat money



02.02.2010

Jerry scheint unter gravierender Geldnot zu leiden. Er muss sich immer noch Internetverbindung leihen. Er benötigt 16.000 Naira um die Verbindung zu bezahlen. Das sind umgerechnet ca. 77 Euro.

Zitat
Jerry Greenberg: none cause my head boast..
Jerry Greenberg: i just dey borrow person connection..
Jerry Greenberg: and i know get 16 thousand naira for nigeria money to pay for my connection.. so e dey make me sad



Was ist denn das Problem? Hat er nicht genug Magas?

Zitat
Dana: what your problem? not enough magas?
Jerry Greenberg: yes...



Jerry fragt mich, ob ich irgendeine deutsche Dating-Seite kenne oder ob ich ihn bei seniorpeoplemeet.com helfen kann. Er hat dort einen Account, kann den aber nicht bezahlen....oder auch singelparentsmeet oder divorcepeoplemeet. Ich kann ihm dabei nicht helfen.

Zitat
Jerry Greenberg: do you know any german site? or can you help me seniorpeoplemeet.com
Jerry Greenberg: i have account there but know fit pay and he dey pain me.
Jerry Greenberg: even singleparentsmeet.com
Dana: I dont help you in that case
Jerry Greenberg: and divorcedpeoplemeet.com
Jerry Greenberg: i dont understand dana



Jerry hat mich heute irgendwie falsch erwischt. Mir fällt nichts besseres ein, als ihm klipp und klar zu sagen, dass ich ihm nicht helfe, Leute zu betrügen. Jerry meint, es gehe nicht darum, jemanden zu scammen, sondern ihm zu helfen. (Was ist das denn für eine Logik?)

Zitat
Dana: I thought about this all.... I don't help you to scam people
Jerry Greenberg: well its not to scam\its just for you help me pay



Jerry erzählt mir irgendwas von Kreditkarten, die er von Hackern gekauft hätte. Ich verstehe das nicht ganz, aber ich glaube, er erzählt mir, dass diese gesperrt wurden. Er möchte, dass ich ein Konto bei einer Dating-Seite einrichte und ihm Login und Passwort gebe, so dass er dann seine Bilder hochladen und das Profil einrichten kann.

Zitat
Jerry Greenberg: dem know collect cards wey i buy here because of niger ip..
Dana: collect cards?
Jerry Greenberg: i know ask u to help me scam cause i dont want you involve its like you creating an account there and given me the login and password
Jerry Greenberg: so i can put my picture and edith the profile myself
Jerry Greenberg: yes all the credits cards i baught from hackers,d site know collect am ..



Nix da. Wir können weiterhin chatten, aber ich werde ihm bei gar nichts helfen.

Zitat
Dana: I don't help you....we can still chat ....but I don't help you to join dating sites or other things
Jerry Greenberg: OK
Jerry Greenberg: np



Das war es. Der Bait geht ganz unspektakulär zuende. Jerry hat kein Interesse mehr an mir, weil ich für ihn keinen Wert mehr habe und ich habe kein Interesse mehr an ihm, da Miss Tripple X aus dem Spiel ist. Jerry ist seitdem nicht wieder für mich online gegangen, seinen Yahoo-Account hat er verlassen.

Ich bedanke mich ganz herzlich bei Ghost from Germany für diesen tollen Doppel-Bait. Es hat mir riesigen Spaß gemacht!



----
Dana

http://dana-wahr.com/
Illusionen regieren die Welt. Die jeweils größere Illusion gewinnt das Spiel.


 
Dana
Forenengel
Beiträge: 4.410
Registriert am: 29.05.2008


RE: Jerry oder der gefallene Gottessohn

#37 von Ghost from Germany ( gelöscht ) , 17.02.2010 21:10

Danke meinerseits...wir haben uns echt durch Zufall getroffen.....und da haben wir uns doch gleich mal zusammengetan
I weiß nicht ob ich das darf der ganze bait ist hier zu sehen http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=23985 Eigentlich posten wir auch nur Beweise wie E-mailadressen und so...aber auch schon mal ein paar Chats aber solch einen tollen Bait muß man posten und, was wichtig ist, er ist lehrreich wie das Pack arbeitet.

Dana wie siehts aus...eine nette Steuerberaterin oder so kann man immer gebrauchen....

Der bittere Beigeschmack ist, das Victim, das gewarnt worden ist, ist zu ihm zurückgekehrt...alles versucht, nützt nichts





PS: falls der Link hier nicht erlaubt ist...bitte einfach löschen


Ghost from Germany

   

Ali Mente meets Liza Fifi
Video: This lonely woman was taken for $24.000,-- USD

Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz