Int.-Auskunft   Tel.-Analyse   Übersetzer    IP-Locator    Whois   ImageShack   TinyURL   Google
Homepage Scambaiter Deutschland Forum Romance-Scambaiter Scambaiter - Deutschland Antispam
Zum Seitenanfang Schritt hoch Schritt runter Zum Seitenende

AS REGARDING A LATE FAMILY MEMBER‏

#1 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:45

Re: AS REGARDING A LATE FAMILY MEMBER‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Gesendet: Sonntag, 11. April 2010 00:36:12
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

Sir,
Ik weet dat dit e-mail moet zijn gekomen aan u als een verrassing. Maar zo kort als ik kan, zal ik uitleggen waarom ik dit contact te maken met u voor nu, ik wil die moeten worden aangepakt als de heer Frank Miller zal ik mijn ware identiteit aan u te openbaren als we verder gaan.
Ik ben een credit manager met een van de grens met de Britse banken hier hoofdkantoor gevestigd in NEDERLAND. Ik heb een voorstel te bespreken

Ik besloot om te schrijven in het Nederlands te weten dat het uw taal

Over een late familieleden Vast te houden bij de bank.

De Bank NV in kwestie is momenteel in het bezit van een bedrag van US $ 7,800,000.00 behorend tot een overleden klant wiens naam niet is vermeld in deze mail te wijten aan onze privacy Bank een beleid dat de veiligheid van de informatie van onze klant beschermt. Onze contactgegevens

Was de overledene rekening officer, ik ben al op zoek naar een gelijkenis in termen van doel Mijn bank heeft mij een dode line to een Begunstigde of de middelen te produceren zouden worden teruggestuurd als dividenden aan de al rijke bank directeuren. Na een defect aan een naaste verwanten, en wetende dat deze middelen terug aan de bank directeuren te gaan produceren, besloot ik op zoek naar een betrouwbaar persoon kan ik vooraan als nabestaanden. In een zoektocht naar e-mail ids, kwam ik in uw e-mailadres op een bedrijvengids. Ik kwam ook in andere soortgelijke personen met een dergelijke identiteit van de referentie.

Ik heb alle documenten die door iedereen kan authenticeren als nabestaanden. En ik verzeker u dat het 100% zonder risico. Maar ik moet er zeker van ik kan vertrouwen, wie ik te maken heb. Ik zal al mijn identificatie, zodat u wellicht weet wie je te maken met als we verder gaan. Ik heb ook soortgelijke aanbiedingen ontvangen om van anderen te behandelen over de kwestie. Ik hoop dat ik een persoonlijkheid eruit pikken van de vele antwoorden heb ik gekregen.


Zodra ontvang ik uw antwoord op deze mail, ik zal
U uitleggen waarom en hoe kom je in de afbeelding.
Alle gegevens en informatie zal ik u een update met. Maar eerst, ik moet er zeker over uw belangen voor gevoegd geef ik die van vitaal belang informatie this is slechts een aanbod te behandelen gestuurd naar verschillende personen die met dergelijke relatieve overeenstemming. Als ik het goed met uw beschikking zal ik besloten om te gaan met jou en alles wat nodig is om bekend te onthullen. Maar alsjeblieft weer terug naar mij ASAP Naarmate de tijd is van essentieel belang voor mij.

Groeten

De heer John Martins

VERTROUWELIJKHEID MEDEDELING: Dit e-mail en eventuele bijlagen zijn voor de
Exclusieve en vertrouwelijke gebruik van de beoogde ontvanger. Als u
Niet de geadresseerde bent, gelieve niet te distribueren of actie te ondernemen
Vertrouwend op dit bericht. Als u dit hebt ontvangen in
Fout, neem dan onmiddellijk op de hoogte met ons op via e-mail terug en snel
Verwijder dit bericht en de bijbehorende bijlagen van uw computer
Systeem. Going in strijd met deze waarschuwing kan
Onwettig zijn.


Nina
zuletzt bearbeitet 23.04.2010 20:48 | Top

RE: Mal wieder ein Erbe

#2 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:46

Re: AS REGARDING A LATE FAMILY MEMBER‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Gesendet: Sonntag, 11. April 2010 13:17:51
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

Sir,

Gelieve uw e-mail aan mij niet duidelijk genoeg is. Ik kan niet zomaar geef je mijn gegevens zonder te weten als je ware bereid om mee te gaan met deze business of niet. Ik heb u uitgelegd waarom ik dit contact gemaakt voor jou. De mail die ik naar u verzonden is zeer expliciet.

als je bereid bent om mee te komen met dit bedrijf uit fer geef Ja of Nee Na uw interesse expliciet is, kan ik nu weten of u mijn Ids of niet verzenden. Groeten

Frank Miller


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#3 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:48

Re: AS REGARDING A LATE FAMILY MEMBER‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Gesendet: Montag, 12. April 2010 00:48:03
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)
2 Anlagen | Alle Anlagen herunterladen (224,9 KB)
MY PASSPO...JPG (97,2 KB), MY WORK I...JPG (127,7 KB)


De heer Mijn Naam H.G.J.H. Van Clausen,



Heel erg bedankt voor mailing me terug. Ik moet stellen dat je punt correct is moet men zich weinig over mensen die we behandelen vooral in een wereld weet er zo mee bezig met misdaden en cybercriminaliteit. Nou, mijn echte naam is Richard James. Ik werk met SNS bank in Londen. Ik ben momenteel een credit manager. Ik ben geboren in Engeland Guinnesy Island



Ik ben geboren met een Britse vader en een zwarte moeder. Ik heb zowel mijn school dagen in London City en ging naar de Universiteit van Oxford, waar ik mijn financiële graden. Tot nu was ik in het hoofdkantoor van mijn bank in Nederland werkte ik er bijna was eerst een 5years.I voren voor kassier en werd vervolgens een aanbetaling manager. Het was tijdens mijn tijd in Amsterdam, dat ik de heer Albert Clausen ontmoet die was t een inwoner van Frankfurt, maar was een Engineer die kwamen om te werken voor zijn bedrijf in Amsterdam was zijn rekeningen functionaris, zoals op dat moment. En normaal gesproken toen hij zijn vorm geopend, waren er geen lijst van de begunstigde



Ik nam niet de moeite zijn rekeningen als officier, omdat onze bancaire regels niet als voor een begunstigde tot misschien wanneer de klantenkring besloten of wanneer de rekeningen is enorm en benaderingen over 6 jaar na de storting. Dus hij elke vrijdag zou komen en nestelen in geld en dit is zijn praktijk voor een zeer lange tijd. Maar in een periode van tijd stopte hij komt. Zoals zijn rekeningen officier, heb ik besloten om op hem te controleren op basis van adres dat hij gaf. Op om naar zijn kantoor, kreeg ik te horen dat hij dood was bij een ongeval. Ik vroeg weer aan zijn dood certificaten. En sindsdien heb ik alles gedaan om zijn begunstigde vinden met geen spoor. Ik werd verteld dat hij heeft gebroken met zijn vrouw zonder kinderen. Te achterhalen wat de vrouw was nog steeds een probleem.



Maar al zijn rekeningen officier, ik heb alle records dat kan mij dit een begunstigde. Net vorige week de Bank belde me op om een begunstigde of tijdens de eerstvolgende bestuursvergadering van de middelen te produceren zou worden gedraaid terug naar de bank als een terugkeer naar achteren trekken winst. En als dit gebeurt, zou het gaan terug naar de toch al rijke bankdirecteuren. Ook weten ben met pensioen gaan komen volgend jaar 20 jaar te hebben doorgebracht in deze bancaire sector, heb ik besloten om dit te krijgen als een stille deal naar mijn verlaten van de banksector.



In mijn zoektocht naar een grote gelijkenis met dit aanbod, stuitte ik op een soortgelijke naam van meerdere personen. Ze mailde me terug met een aanbod om te helpen. Maar het lezen van uw reactie voel ik me diep van binnen dat ik dit met u te behandelen. Ik heb al verwijderd wijlen de heer Albert Clausen de naam van de begunstigde bank database, zodat niemand kan deze weer te openen, zodat we deze deal zegel zeer vertrouwelijk en rustig . Ik zal de voorzienigheid van alle noodzakelijke documenten om een back-up van uw vorderingen



Ik heb deze mail aan mijn identificatie zodat je een idee wie je te maken hebben met. Maar kunt u behandelen met alle vertrouwelijkheid, omdat dit is mijn carrière op de lijn.

Graag had ik de volgende info als ik zou moeten faxen naar het hoofdkantoor van de banken in Nederland voordat je contact te maken met hen.



Uw volledige naam als officieel gericht

Uw beroep

Uw directe telefoonnummer

Uw land van verblijf



Elke vorm van persoonlijke identificatie, bv. rijbewijs enz.



Ik wacht op uw mail ook. Zodra ik je de details zal ik nu uitleggen hoe we overgaan tot het krijgen van deze fondsen. Ik zal ook u met een prive e-mail om mij te bereiken.



Groeten



De heer Richard James



MY PASSPORT.JPG

MY WORK ID.JPG

Angefügte Bilder:
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen und (falls vorhanden) Vorschau-Grafiken der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!
MY PASSPORT.JPG   MY WORK ID.JPG  

Nina
zuletzt bearbeitet 23.04.2010 18:49 | Top

RE: Mal wieder ein Erbe

#4 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:50

DETAILS EXPLAINED‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Montag, 12. April 2010 06:44:10
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Heel erg bedankt voor mailing terug. Nou, de tafel is gedekt voor ons om door te gaan. Allereerst zal ik uitleggen hoe het proces gaat worden, zoals. Op dit moment ben ik een credit manager in een van onze filialen in Londen. Maar ik heb alle vitale documenten om u te authentificeren, als begunstigde,
Nu heeft de bank veel klanten die komen voor fondsen begunstigde bijna elke keer. Alles wat de bank zou in na is voor u om alle vitale documenten die uw claim verifiëren bij de fondsen bij de hand te produceren.

Nu morgen, zal ik uw gegevens per fax naar het hoofdkantoor bank in Nederland. Dit is de eerste stap. Dan stuur ik naar u via e-mail attachments vier documenten te geven aan de bank. Deze documenten zouden worden in deze volgorde.

(1) een certificaat van deposito gebruikt door wijlen de heer Albert Hern Clausen
(2) Een bewijs van overlijden van wijlen de heer Albert Hern Clausen
(3) Een brief van terug zal opgesteld door een procureur in Londen waarbij u als nabestaanden van de genoemde fondsen.
(4) Een volmacht berusten op u om fondsen bewering van de heer Albert Lat Hern Clausen

Nu deze vier documenten zou trekken van dagen of zo om klaar te zijn. Zodra u al deze documenten Vervolgens zal ik u contact opnemen met de bank om hen te bereiken. Ik zal u vertellen wat aan de Bank als we bij die brug te schrijven. Zodra de bank krijgt uw brief met de bijgevoegde documenten, zal ze geven u enkele opties om aanspraak maken op de fondsen.
Nu onder de opties die u zal worden gegeven zou worden, overkomen naar Nederland en te ondertekenen voor de fondsen zelf, of open een niet-ingezetene rekening omdat je niet in het land.

Nu neemt u de optie van de opening van een niet-ingezeten account. Zodra dit klaar is, zal de overschrijving van de fondsen in uw niet-ingezetene-account en vanaf daar zal de bank te machtigen om een onmiddellijke overdracht naar uw land te maken op uw bankrekening. Als dit gebeurt is de rest zou worden tussen u en mij. Zo zie je maar het proces is een zeer ongecompliceerd is. Ik weet dat u verrassen. Maar het zal u misschien verrassen om te weten dat de banken veel geld te verdienen vooral uit rijke zakenmensen die actief zijn prive-rekeningen en hun gezinnen zijn zich niet bewust zou ze sterven van de middelen gaat in de afvoer aan de al rijke bankdirecteuren. Dit gaat op jaarbasis.




DELEN RATIO
Nu eenmaal dit fonds krijgt in uw account, het delen verhouding zou zijn 60. / 40%. Zestig% voor mij en veertig% voor jou. Ik zou willen dat je middelen zorgvuldig te lezen van deze mail. Als dit in orde is met u gaan we dan in een keer.

PASSIVA hieruitvoortvloeind

Nu kunt u zich ervan bewust dat er zou zeer zachte verplichtingen betrokken. En dit zou het. Ik zal zorgen voor de honoraria van de advocaat dat de brief van de wil zou voorbereiden en de volmacht. U wordt gevraagd door de Bank aan een klein bedrag te betalen voor de opening van de niet-ingezeten account. De bedragen die je betaalt zou zijn om Nederland dit moet ongeveer $ 500 op de niet-ingezetene rekening te openen.
Houdt u niet dat, zodra de middelen krijgt in uw niet-ingezetene rekening, zou de Bank ontvangt u een gedetailleerd overzicht van de rekening van waaruit de fondsen is gesteld op uw rekening.

Nu zijn alle kosten die u en ik zou een keer worden afgetrokken ik naar jouw land, voordat de middelen zouden worden hared tussen u en I. Nu heb je de volledige details wil ik u vriendelijk de mail te lezen heel goed en dan mail me terug als Ik zou doorgaan. De reden waarom ik zeg dit is dat ik geen situatie waar want ik heb al uw gegevens gefaxt en then you start om uit hun dak aan het einde van alle it. Zodra ik uw gegevens per fax aan de bank is er geen manier kan ik een andere persoon te plegen.

Maar zoals ik je nu mail, heb ik ongeveer vijf andere personen die mailde me klaar om mee te gaan met deze deal. Ik bedoel, het is gratis geld zo makkelijk een aanbieding om gedaan te krijgen. Dus stuur me een mailtje als je mee ten onder. Dan kan ik uw gegevens per fax op morgen.

Gelieve moet je niet gewaarschuwd dat je moet een zeer hoog niveau van vertrouwelijkheid te handhaven als far dit bedrijf betrokken zijn besproken in het open is te gevoelig en kan de rotzooi up process. Zoals je weet nooit wie je praat zij wees gewaarschuwd.


Ik wacht op uw mail.

Regards '

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#5 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:51

Re: DETAILS EXPLAINED‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Gesendet: Montag, 12. April 2010 21:13:15
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Van Clausen,

Ik heb uw mail en de inhoud is goed begrepen. Ik zal beginnen om de documenten op te sturen om u vanaf morgen ok.

Maar wees gerust, dat zal ik nodig u allen gids door de manier waarop het niet over uw bankzaken in Nederland maar je moet nog mijn professionele advies ik hoop dat u begrijpt mij volkomen.

Het eerste wat morgen zal ik spreken met de procureur en hebben een korte ontmoeting met hem, zodat hij begint over het proces goed.
Ik heb al uw gegevens per fax aan de bank in Nederland vandaag, dus ze moeten verwachten dat je snel contact op.

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#6 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:57

Re: AS REGARDING A LATE FAMILY MEMBER‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Gesendet: Dienstag, 13. April 2010 17:55:22
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)
2 Anlagen | Alle Anlagen herunterladen (350,9 KB)
CERTIFICA...JPG (47,2 KB), DEATH CER...JPG (303,7 KB)


De heer Van Clausen
Goede dag en hoe is het leven met jou ik hoop dat jullie doen het goed vandaag.

Ik heb deze mail aan het certificaat van deposito gebruikt door wijlen de heer Albert Van Clausen om de fondsen te storten. Ook heb ik aan deze mail zijn overlijdensakte gegeven aan me door zijn kantoor. Morgen, dan stuur ik u een brief terug van de wil en een volmacht.

Ik heb al betaald, de procureur om dit hier gebeurt in Londen. De procureur zal morgen contact met u opnemen met de linker documenten. Gelieve Ik wil dat je een zeer goed kijken naar de documenten te nemen en te bestuderen. Nu, zodra ik de twee andere documenten over u, het zal u met alle vier documenten van u zult u aan de bank bevestigen met een brief van claims als de begunstigde aan de overledene.

Mail me terug zodra je deze mail ontvangen, dus ik weet dat u de bijgevoegde gekregen.

Groeten

De heer Richard James

Angefügte Bilder:
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen und (falls vorhanden) Vorschau-Grafiken der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!
CERTIFICATE OF DEPOSIT[1].JPG   DEATH CERTIFICATE[1].JPG  

Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#7 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:58

hello Mr Clausen‏
Von: frank nigel (frank.nigerlicacaca@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Dienstag, 13. April 2010 19:58:42
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Heel erg bedankt voor mijn begeleiding te vragen over dit onderwerp. Ik moet zeggen dat ik ook uw onmiddellijke reactie op mails waarderen als dit nodig is als we verder voor ons te werken als een team.

Je moet de Bank in het Engels te schrijven. Zoals u weet is Engels bijna de aanvaarde normen van de communicatie in de wereld van vandaag. Het enige wat u hoeft te doen is gebruik maken van een vertaler in Google. Dat is wat ik gebruik nu schrijf je. Ik begrijp het niet een beetje Duits maar met de hulp van een vertaler kan ik communiceren met haar. Door de procureur zou morgen klaar te zijn met zowel de rug brief van de wil en de kracht van de procureur. Hij zal je mail zelf zoals ik al heb hem uw gegevens in. Wees ervan bewust dat ik betaald hebben hem $ 500 tot je zowel doen dit ook zijn consult vergoeding dekt dus moest ik u vertellen wanneer de middelen worden overgeheveld zouden we wel zeker dat er alles mee take uitgaven door beide partijen zich voor het delen.

Door Gods genade moeten we doen met dit hele proces vóór volgende week loopt uit
Ik laat u contact opnemen met de Banken, zodra alle documenten zijn met u ten volle. Houd er rekening mee dat de heer Van Clausen is je broer uit de stukken in orde.

Ik zal morgen contact oke.

Met vriendelijke groet

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#8 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 18:59

MAIL FROM BARR DAVID LOCKBERTH/ ATTEN: MR.HOOGACHTEND .H.VAN CLAUSEN‏
Von: David Lockberth (lockestone.associates@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Mittwoch, 14. April 2010 10:39:50
An: clausen947@hotmail.com; snsbanklondon.martins27@gmail.com
2 Anlagen | Alle Anlagen herunterladen (120,6 KB)
LETTER OF...JPG (68,2 KB), POWER OF ...JPG (52,4 KB)


LOCKSTONE EN ASSOCIATES
MORLEY HUIS
26-30 Holborn viaducten
LONDEN ECIA 2BP UK
14 april, 2010

Let op: de heer Hoogachtend, H. Van Clausen,
Mijn naam is David Barr Lockberth van Lockstone en medewerkers. Ik woon in London City. Ik heb geregisseerd door Richard James om een volmacht en een brief van de wil van de erflater, Albert Van Clausen, waarbij u als enige begunstigde van de middelen deponeerde hij met de SNS bank in Nederland voor te bereiden

Aan deze e-mail, zijn namelijk, een erkende volmacht en een back-brief van de wil die ik reeds heb gezworen en ondertekend en voorgelegd aan de juridische autoriteiten in Londen. Mijn kamer zou ondernemen geen juridische positie als opgeroepen ten aanzien van deze volmacht, en de nota van zal definitief werden verworven bij u door mijn kamer.
Opmerking: Mijn cliënt de heer Richard James vertelde me dat je beter aan in het Nederlands. Dus dit is de vertaling van de communicatie in het Nederlands.

In Chambers,

Barr. David Lockberth

Angefügte Bilder:
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen und (falls vorhanden) Vorschau-Grafiken der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!
LETTER OF WILL[1].JPG   POWER OF ATTORNEY[1].JPG  

Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#9 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:00

PLEASE CONTACT THE BANK.‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Mittwoch, 14. April 2010 22:59:12
An: clausen947@hotmail.com

De heer Van Clausen,



Dit is de banken te contacteren. Je hebt aan de Bank eerste ding in de ochtend mail met het e-mailadres van de heer BartToering.



Alles wat je moet vertellen van de Bank is dat je uit de buurt van familie en vrienden is voor een zeer lange tijd. En dat u schriftelijk aan de fondsen gewild dat u van uw overleden broer in de persoon van de heer Albert Van Clausen claim.



Ik heb al uw gegevens per fax aan de bank. Zoals u de mail verzenden, gelieve alle documenten die ik naar u zijn verzonden. Zodra de bank krijgt dit, dan zullen zij aanwezig zijn de opties van claims aan je. Hou me op de hoogte als ik zal u te begeleiden naar het bereiken van ons doel.

Onthoud dat je nodig hebt om de Bank in het Engels kunt u e-mail. zoals ik al zei, kunt u gebruik maken van een vertaler oke.



Houdt u er zo goed als je kunt deze transactie, te behandelen met alle vertrouwelijkheid is vereist.



BANKEN CONTACT






FOR


Buitenlandse overboeking DEPARTEMENT
Wieuwezijds Voorburgwal 161, 1012SJ Amsterdam - Nederland
0900-767 4357 (20cent per minuut)
TEL: + 31-644-769-314
FAX: + 31 847-551-452
http://www.snsbank.nl

Mr.Bart Toering
Director of Operations.

Officiële E-mail: Bart.toering @ snsbnleur.com
Direct E-mail: Bart.toering @ ymail.com


Voor verder onderzoek en bijstand, aarzel dan niet om contact op Mr.Bart Toering
voor de wijze van betaling te wijten aan jou.

Zodra u het contact met de heer Toering via de e-mailadressen in deze mail, stuur me een mail en hou me goed geplaatst.

Groeten

De heer Richard James


Contribute a better translation


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#10 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:01

Henrik Van Clausen‏
Von: bart.toering@snsbnleur.com (bart.toering@snsbnleur.com)
Gesendet: Freitag, 16. April 2010 00:35:58
An: clausen947@hotmail.com



ATTN:Harvey Sande,


Our Ref:SNS/10-J/4577 /NL

TRANSFER NOTIFICATION

Be informed that we are acting on instructions from to release to you
fund from Late Mr Albert Clausen bonded account .Note that we have
satisfactorily concluded all statutory investigation as regards your payment
and the necessary beneficiary rights have been established in your favour
and we have our legal arm drawing up a deed of assignment /transfer in
your favour.This is done for two reasons:


(1) indemnify you and your inheritance against any future liability
(2) recognize you as the sole and legal beneficiary to the funds.


Acting on our banking policy and fund transfer regulations,be informed
that there will be need to open a Corporate Non-Resident Account with
SNS Bank NV, our Intake form will be sent to you upon your request.
Please give us some detailed information about your company/self.
(what is it exactly that you do?) This will allow us to determine
which of our banking services are available to you. Kindly reconfirm
the following from your information to facilitate the swift release
of the fund from the bonded account to your nominated bank account.


A. Your full name/address/Tel No
B. Your age.
C. Occupation
D.A Copy of your I.D / Driver's Licence
E.Re-Confirm the amount to enable us check with our record.

We appreciate your business and want to thank you again for choosing
SNS Bank,the smart choice for savings.

Sincerely,


Mr.Bart Toering
Director of Operations.






FOREIGN TRANSFER DEPARTMENT
Wieuwezijds Voorburgwal 161 ,1012SJ Amsterdam - Netherlands

TEL :+ 31-617-657-613
FAX: + 31 847-551-452
http://www.snsbank.nl

A Member: SNS INTERNATIONAL GROUP



N: B: ------------DISCLAIMER--------------


*********************************************

Dit e-mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden. Indien dit
bericht niet voor u is bedoeld, wordt u verzocht de afzender hiervan op
de hoogte te stellen door het bericht te retourneren en de inhoud niet
te gebruiken. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

*************************************************

This e-mail message is intended to be exclusively for the addressee. If
you are not the intended recipient you are kindly requested not to make
any use whatsoever of the contents and to notify the sender immediately by
returning this e-mail message. No rights can be derived from this message.


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#11 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:01

HELLO‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Freitag, 16. April 2010 01:22:22
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Van Clausen,

Hoe gaat het vandaag? Ik ben net terug van het kantoor. Ik ben verrast Ik heb geen e-mail van u ontvangen over hoe je ging met de bank.

Heb je mailde de bank als ik vroeg je om? Mail me terug zodat ik weet dat de stap die wij zijn. Het is belangrijk dat we de meeste kunt u communiceren.

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#12 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:02

MAIL FROM BARCLAYS BANK REMIT DEPARTMENT ATTEN: MR VAN CLAUSEN‏
Von: David Lockberth (lockestone.associates@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Freitag, 16. April 2010 06:50:38
An: clausen947@hotmail.com

LOCKSTONE NL ASSOCIATES
MORLEY HUIS
26-30 Holborn viaducten
Londen ECIA 2BP UK
16April, 2010





De heer Hoogachtend, H. Van Clausen,



Heel erg bedankt voor de bevestiging van mijn mail. Ik weet echt niet veel over de kwestie op de begane grond, maar mijn ervaring is dat justitie moet u misschien de ene naar de bank contact met wat details en de letter van claims voor hen om een adequate manier reageren zijn.



Hoogachtend

In Chambers,

Barr. David Lockberth

(Juristen en Notarissen)


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#13 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:03

PLEASE SEND YOUR DETAILS TO BANK IN NETHERLANDS‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Samstag, 17. April 2010 04:59:19
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Heel erg bedankt voor het doorsturen van de mail naar mij om een blik op zijn minst.
Nou, je moet sturen de informatie die zij voor de gevraagde hen dienovereenkomstig. De enige reden dat ze gevraagd is, zodat ze kunnen vergelijking te maken met de mijne al gefaxt naar hen.

U moet de gegevens die zij voor hen verzocht om morgen direct verzenden. Dit zijn de veiligheidsmaatregelen nemen om uw geld te beschermen tegen elke mogelijkheid van een verkeerde claim.

De details zoals uw naam, beroep identificatie enz. En kunt u herinneren aan het bedrag in kwestie is 7. 8 miljoen euro alstublieft.

En ook het is het normale proces waargenomen oke. Zodra dit klaar is, zal de bank doen toekomen die u met de volgende stap tot het bereiken van ons doel. Gelieve dit te doen en houden mij op de hoogte in een keer

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#14 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:04

NON-RESIDENT ACCOUNT SETUP-FORMS ATTACHED‏
Von: bart.toering@snsbnleur.com (bart.toering@snsbnleur.com)
Gesendet: Samstag, 17. April 2010 09:04:12
An: clausen947@hotmail.com
2 Anlagen | Alle Anlagen herunterladen (137,9 KB)
snsform1.jpg (88,4 KB), snsform2.jpg (49,5 KB)




ATTN: Henrik Van Clausen,


NON RESIDENT OFFSHORE ACCOUNT SETUP
AMOUNT:€7,800,000.00 (SEVEN MILLION ,EIGHT HUNDRED
THOUSAND EURO)


Be informed that we are acting on instructions to release to you the sum
of €7,800,000.00 (Seven Million, Eight Hundred Thousand Euro). Kindly
note that the money is bonded and indivisible hence there is the necessity
for you to have an offshore account set up with SNS Bank. This is in line
with the European Central Bank (ECB) .Once this is done, the said amount
will be credited into your account after 48 hours to enable you us make transfer
to your nominated bank account , please find attached our Intake form, which
is to be filled out and returned to us. We would like to thank you for your
interest in SNS Bank NV and look forward to hearing from you.

Requirement for an offshore online account setup.

1, Copy of Id or Driver's license sent through attached mail or via fax.
2, An amount of €1,000.00 for activation, to be used in setting up the
account. It is important for you to note that this said amount for account
activation is not a fee. This will be credited into your account once activated.
The basic documentation required for Individual current accounts are as
follows: Account opening form duly completed Specimen signature card .

You are required to be at this office on or before the 23rd of April , 2010
at 10.00 am. Please be advised that you are to make available with you
in amsterdam a valid proof of identification (Passport / driver's license)
The amount of €1,000.00 Euro will be pay to our cashier on your visit to
our office .You must request a deposit teller for this payment and within
few minutes,the activation will be done and your account credited as well
to enable you commerce with your transaction.

While wishing you a most pleasant trip to Amsterdam, it is imperative
you notify this office of your traveling itinerary 24 hours before prior to your
arrival so as to enable us have our protocol Department be at your service .

SECOND OPTION

Be informed to forward wire instruction letter addressed to the bank and
include the account details of your local bank for the transfer.The amount
of €1,000.00 Euro must be send along with the form for the activation of
your account .The reason for the account opening fee is because we cannot
take it from the bequeathed funds. It is from the account opening balance
that we can deduct the COT and other charges. There will still be a balance
of about €1,000.00 Euro from the opening balance,which will be transfer
to you with the entire bequeathed funds.

INSTRUCTIONS FOR PAYING BY MONEY GRAM TRANSFER:



RECEIVER INFORMATION.

Name:Sadic Dominic
Last Name: Doe
Amsterdam - Netherlands
Amount: €1,000.00 Euro


Once you have made the payment, the Money gram Agent will issue
a unique transaction identification number called a Money Transfer Control
Number (MTCN). This is your confirmation.Please send us a message with
your MTCN through via Email.

When we receive the payment from money gram we will send you payment
confirmation e-mail and have your account activatied and the neccessary
details will be sent to you for confirmation.

We appreciate your business and want to thank you once again for choosing
SNS Bank,the smart choice for savings.





Mr.Bart Toering
Director of Operations.



FOREIGN TRANSFER DEPARTMENT
Wieuwezijds Voorburgwal 161 ,1012SJ Amsterdam - Netherlands

TEL :+ 31-617-657-613
FAX: + 31 847-551-452
http://www.snsbank.nl

A Member: SNS INTERNATIONAL GROUP



N: B: ------------DISCLAIMER--------------


*********************************************

Dit e-mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden. Indien dit
bericht niet voor u is bedoeld, wordt u verzocht de afzender hiervan op
de hoogte te stellen door het bericht te retourneren en de inhoud niet
te gebruiken. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

*************************************************

This e-mail message is intended to be exclusively for the addressee. If
you are not the intended recipient you are kindly requested not to make
any use whatsoever of the contents and to notify the sender immediately by
returning this e-mail message. No rights can be derived from this message.

Angefügte Bilder:
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen und (falls vorhanden) Vorschau-Grafiken der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!
snsform1.jpg   snsform2.jpg  

Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#15 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:04

Re: HELLO‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Gesendet: Montag, 19. April 2010 11:05:23
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Hoe gaat het vandaag? Ik wilde gewoon weten wat de positie is met de Bank hoe ver je met ze gegaan.

Het is zeer belangrijk dat u contact met mij gebeuren wat u verder
Mail me terug op de positie.

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#16 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:05

Re: HELLO‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Gesendet: Montag, 19. April 2010 15:52:21
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Ik heb uw mail. Ik zal contact opnemen met de bank en zien wat de situatie is. Omdat ze te veronderstellen sturen u de formulieren en ook bij het terugsturen van de formulieren, bent u verondersteld om het terug te keren met een bijgevoegd vergoeding voor de pick-up officer via Western Union of geld Gramm. Elk van onze bank heeft een pick-up officier. Hebben ze u gegeven de kosten voor de opening van de niet-ingezeten account?

Kijk je moet open staan voor mij en mij gedetailleerde Ik verwacht dat u te doen toekomen aan mij de mails sturen ze je elke keer dus ik kan u begeleiden houden. Kijk in het bedrijfsleven van deze aard hebben we geen tijd te verliezen. Ik heb gewerkt in die bank voordat wanneer u krijgen een formulier in te vullen dat betekend dat ze uw recht om een begunstigde, zoals in de databank banken geaccepteerd. Maar je wordt verondersteld om een kleine vergoeding voor de niet-ingezeten rekening. Heb je dat gedaan en wat is de situatie? Ik moet de hoogte worden gehouden Please Mr Clausen Ik maakte mijn geest om jullie op te pikken langs deze business en ik verwacht dat elke vorm van duidelijkheid helemaal oke.

Wanneer een begunstigde formulieren stuurt, moet er een way kosten leiden. De enige reden zou de bank het bezit van een reageren op dit kruispunt is niet-betaling van een niet-ingezetene rekening betalen. Dus gelieve wat is de situatie?

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#17 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:05

URGENT‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Montag, 19. April 2010 17:48:01
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Bedankt voor uw mail. Maar weet je wat ik zou willen dat we doen, luister alsjeblieft naar mij Ik ben een bankier oke. Ik zal willen dat wij uw Duitse account te gebruiken. Kijk verkrijgt de bewoner account en laat de fondsen worden overgedragen uit Nederland. Dit zou zowel de bescherming van u en uw bedrijf zo goed.

Wat wil zeggen is dit Mr. Albert Clausen was een inwoner van Quotar natuurlijk als hij had een relatie of een broer in Nederland, Hij zou zijn kennis zo lang. Dus meespelen met de bank mailen en hen informeren u zou het geld overgeboekt naar uw bankrekening in Duitsland. Haal de niet-ingezetene rekening in een keer. Met deze het beter zou zijn en ver weg. Ben om dit te doen, want van een toekomstige referentie. Nadat het geld naar uw rekening in Nederland is niet te wijs een besluit te nemen.

Kijk zo veel als we willen deze zaak gedaan hebt, moet naar mij luisteren ok te krijgen. Alles wat te maken heeft met Nederland, neem het uit de regel goed. Ik moet deze middelen uit Nederland. Je weet dat ik u gezegd dat ik u zal begeleiden, hoewel deze transactie. Geloof me dit is niet mijn eerste contract in de banksector Ik ben een bankier en een professionele oke.

Ik mag dan in Londen, maar ik heb gewerkt in Nederland kantoor dan voorheen en dat is het hoofdkwartier van de bank, zodat de afstand tot professionele accountants en bankiers is te dichtbij. Als de fondsen werden in Londen en je wilt het geld naar een rekening in dezelfde Londen het geval zou zijn oke maar niet aan te raden.

Kijk in de overeenkomsten van deze aard, het is de beste middelen zijn verzonden uit dat land oke. Ik zal u niet misleiden iw mier ons om dit zo snel mogelijk gebeuren. We moeten die fondsen eruit te komen. Ik wil niet in een rekening in Amsterdam.

Stuur een mailtje terug als je mijn punt dat we moeten voorzichtig zijn oke.

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#18 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:06

Re: URGENT‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Gesendet: Montag, 19. April 2010 22:26:24
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,
Maar voordat we begonnen met deze hele kwestie, legde ik dit voor jou. En u heeft besloten mee te spelen. Ik haat een situatie waren argumenten zou opzetten inch

De vergoeding die u in rekening zijn gebracht is hoeveel? Ik betaalde bijna $ 900 tot en met de procureur bij deze de brief van zal krijgen en de macht van de procureur gedaan. Kijk Als u problemen opstaan om dit hele ding makkelijk Ik kan geen andere keuze, maar om nederig u vragen hebben, dat je terug uit zodat I kan iemand anders u te vervangen als u te maken.

Kijk de heer Man, ik moet dat fondsen uit Nederland en de vergoeding niet zou worden genomen van het geld als de fondsen in obligaties. Ik verwacht dat u goed geïnformeerd bent over geld transfers Waarom maak je zo veel problemen uit dit. En ik vertelde je ook dat ik veel van de vertrouwelijkheid van deze transactie nodig is. Kijk ik heb gedaan een bedrijf als dit, voordat we niet krijgen tot lange discussies over kwesties die geen zin te maken.

Ik weet hoe deze zaak is gedaan mijn vragen de fondsen uit Nederland en vragen dat u een niet-ingezetene rekening te openen is zo dat, zodra de overdracht wordt gedaan, zal ik mijn voorkennis vragen om de overdracht van gegevens verwijderen na twee maanden.

Kijk, als ik wist dat je zal vormen zo veel problemen die ik zou hebben gebruikt mijn alternatief.

Ik heb niet veel tijd ten opzichte van concurrerende zaken als transfersom. We hebben allebei een rol te spelen ik heb de mijne net als u problemen hebt met jou kan hebben geleid tot een verandering van eigenaar. Wanneer u geeft aan de Bank te veel moeilijke tijd zouden ze verdachte
Ik heb je nodig om me te vertrouwen op deze de kosten die u worden gevraagd om te betalen is om deze rekening te openen het houdt ons op een veilige kant.

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#19 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:07

Re: URGENT‏
Von: john martins (snsbanklondon.martins27@gmail.com)
Gesendet: Dienstag, 20. April 2010 13:33:22
An: Clausen 947 (clausen947@hotmail.com)

De heer Clausen,

Ik heb uw mail en de inhoud wordt goed begrepen oke. Wat we gaan doen is dit. We zouden krijgen het geld op uw rekening in Nederland. Maar na dan zouden we een onmiddellijke overdracht dus zorg dat elk persoon kan zijn aandeel in orde te hebben. Dus laten we vasthouden aan het oorspronkelijke plan ok.

Ik ben het met u kunt nemen de kansen goed. Wat de bank vertelt je houd me op de hoogte. Aangezien dit is handig voor jou was zou ik willen dat wij het op jouw manier goed.

Stuur mij een gedetailleerde telefoonnummer waar je je doorheen kan worden bereikt erg belangrijk. Ik zou graag om u te bereiken en de bank ook klaagt ze kunnen je niet bereiken op alle. Maak je geen zorgen alles komt goed werk voor ons. We hebben dit zeker zal gelden voor ons.

Groeten

De heer Richard James


Nina

RE: Mal wieder ein Erbe

#20 von Nina ( gelöscht ) , 23.04.2010 19:08

MAIL FROM REMIT DEPARTMENT SNS BANK NETHERLANDS/ATTENTION: MR. VAN CLAUSEN‏
Von: Bart Toering (sns.bankamstardam@gmail.com)
Möglicherweise kennen Sie den Absender nicht.Als sicher markieren|Als Junk-E-Mail einstufen
Gesendet: Mittwoch, 21. April 2010 11:14:45
An: clausen947@hotmail.com

Attention: Mr. Van Clausen

In regards to your funds with our coppers here in Netherlands,



We hereby request that you get a source of funds certificate and An Anti terrorist certificate from London.



The letter of will and power of Attorney states that, the deceased client in person of Mr. Albert Van Clausen, had both documents authorizing you as a beneficiary from that country and as such whatever documents needed would be required from that country as a source of origin.



As soon as we get these two documents, we will make an immediate transfer of the funds into your Netherlands accounts. Please for security reasons, let all mails be sent to this email account from where we mail you now as we stand to protect the funds and security of our dear clientele.



Regards



Mr. Bart Toering

http://www.snsbank.nl









FOREIGN TRANSFER DEPARTMENT

Wieuwezijds Voorburgwal 161 ,1012SJ Amsterdam - Netherlands
0900-767 4357(20cent per minute)


TEL : + 31-644-769-314

FAX: + 31 847-551-452
http://www.snsbank.Ntl



Mr. Bart Toering

Director of Operations.



EMAIL: sns.bankamstardam@gmail.com


Regards

Mr. Bart Toering



CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the

Exclusive and confidential use of the intended recipient. If you are

Not the intended recipient, please do not distribute or take action

In reliance upon this message. If you have received this in

Error, please notify us immediately by return email and promptly

Delete this message and its attachments from your computer

System. Going contrary to this warning may

Be unlawful.


Nina

   

Hello From Victory
Dove Rock rockt mit dem Troll

Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz